Novosti

Posjet zagrebačkom kampusu Infobipa uz zanimljiva predavanja

Drugu godinu zaredom, studenti stručnog diplomskog studija Digitalni marketing su u sklopu predmeta Rad digitalnih agencija posjetili zagrebački kampus Infobipa. 


Posjet je započeo vođenom turom kampusa, te predavanjima o Infobipovom Internship programu i mogućnostima zapošljavanja, te predavanje o internoj organizaciji i marketingu Infobipa koje je održala Ana Butara, inače EFZG Alumni smjera marketing. 


Zahvaljujemo Ireni Radoslav i Ani Butara na gostoprimstvu i zanimljivim predavanjima!

Novo partnertstvo: Digimar x Karlovacko x Dentsu

Dentsu Hrvatska i HEINEKEN Hrvatska pokrenuli su uzbudljivo partnerstvo s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu. Studenti su započeli praktičan rad fokusirajući se na brend Karlovačko, a ova inicijativa spaja akademsku i industrijsku stručnost, pružajući studentima jedinstvenu priliku da razviju svoja znanja o digitalnom marketingu.

Izuzetno smo ponosni na ovo partnerstvo te se veselimo studentskim rješenjima! 

Pročitaj više. 

Panelom „Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu“ obilježen početak nastave za studente 4. generacije stručnog diplomskog studija Digitalni marketing

Kao uvod u novu, 4. godinu stručnog diplomskog studija Digitalni marketing, 6. studenog 2023. godine održan je panel na temu „Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu“. Panel je održan na Šumarskom fakultetu u Zagrebu, u organizaciji voditelja stručnog diplomskog studija Digitalni marketing – profesora Vatroslava Škarea te profesorica Morane Fudurić i Sandre Horvat.

Panelisti Daniel Ackermann, CEO/CoFounder u Degordian-u, Ana Butara, Senior Segment Marketing Manager u Infobip-u, Iva Obrovac, Product Marketing Manager u Martian & Machine-u te Nikola Vrdoljak, Director/Partner u 404 agency podijelili su sa studentima i ostalim uzvanicima svoja iskustva i mišljenja vezana uz umjetnu inteligenciju i njen razvitak u marketingu. Panelisti su pioniri umjetne inteligencije i prekaljeni stručnjaci iz prakse, a pitanja za panel je, prigodno, generirao upravo ChatGPT.

Na panelu se razgovaralo o promjenama u digitalnom marketingu povezanima s umjetnom inteligencijom, popularizaciji UI-a te etičkim problemima lažiranja vijesti u medijima ili točnosti ChatGPT-a. Panelisti su zaključili kako je umjetna inteligencija u digitalnom marketingu tek u svojim začecima i da je potrebno vrijeme da se razvije, ali su ujedno upozorili sve prisutne na važnost kritičkog razmišljanja i propitkivanja dobivenih rezultata kroz alate bazirane na umjetnoj inteligenciji. Govorilo se i o provedenim istraživanjima – ChatGPT je u 52% slučajeva dao netočan odgovor, a citirao se i Elon Musk sa riječima da će umjetna inteligencija preuzeti sve poslove na svijetu. Što će se dogoditi – ostaje da pričekamo i vidimo, da ne brzamo te da razvijamo svoja znanja i vještine.

Na kraju je održana kratka zakuska i networking, a našim gostima i partnerima studija se ovim putem zahvaljujemo na odvojenom vremenu, zanimljivoj raspravi te se veselimo budućim suradnjama.

Održan panel “Zapošljavanje u digitalu” za studente stručnog studija Digitalni marketing 

U četvrtak, 2. studenog 2023., održan je već tradicionalnii panel pod nazivom “Zapošljavanje u digitalu”, čime je obilježen početak nastave za studente druge godine studija Digitalni marketing. Plan i program za akademsku godinu, studentima su predstavili izvanredni profesori Katedre za marketing Morana Fudurić, Sandra Horvat te Vatroslav Škare, pokretači i voditelji stručnog diplomskog studija Digitalni marketing. 

Panelisti Maida Stupac, People & Culture Director, 404 agency, Zvonimir Pelko, Global Digital Business & Growth Manager, JGL d.d., Vjekoslav Srednoselec, Chief Operating Officer, Dentsu, i Boris Zatezalo, Meta Lead Croatia, Httpool, podijelili su svoja iskustva i savjete vezana za procese zapošljavanja i poželjne osobine kandidata koji se prijavljuju na određenu poziciju u njihovim poduzećima. Svi panelisti su naglasili kako su, za ulazne i početničke pozicije, osobnost, vrijednosti, dobra radna etika, komunikacijske vještine i sposobnost rada u timu puno važnije karakteristike od specifičnih znanja i vještina u području digitalnog marketinga koje se mogu naučiti kroz rad. Panelisti su sa studentima podijelili svoje znanje i iskustva koja su stekli na svojim radnim mjestima te su temeljito odgovorili na sva pitanja studenata.

 

Zahvaljujemo se našim gostima i partnerima studija te se veselimo budućim oblicima suradnje!

Održane završne prezentacije integriranog projekta za klijenta L'Oreal i marku CeraVe

Studenti 1. godine Digimara su u ponedjeljak, 22.5.2023. prezentirali svoja finalna rješenja pred ovogodišnjim sponzorom i klijentom integriranog projekta, kompanijom L'Oreal i markom CeraVe. 


U konkurenciji 17 grupa, 5 grupa je pozvano na finale, a finalni poredak prema odabiru klijenta bio je:


Uz vrijedno iskustvo i razvoj specifičnih vještina upravljanja različitim aspektima analize i elemenata digitalnog marketinga, poput istraživanja tržišta, razumijevanja potrošača u digitalnom okruženju i analize medija, te stvaranja sadržaja, upravljanja digitalnim oglašavaljem, korisničkim iskustvom na webu i optimizacijom weba, studenti su dobili i prigodne  nagrade od našeg sponzora - besplatne edukacije za sve članove grupe, poklon pakete s L'Orealovim proizvodima, te su najbolje 3 grupe osvojile i novčanu nagradu.

Čestitamo svim grupama na sjajnim prezentacijama i projektima, te zahvaljujemo L'Orealu na odličnoj suradnji i iskustvu koje su kroz rad na projektu, gostujuća predavanja tokom semestara i finalnim prezentacijama pružili našim studentima te im time dodatno obogatili studiranje na #digimar studiju!

Galerija slika dostupna je ovdje. 

Studenti 2. godine Digimara u posjeti Infobip kampusu u Zagrebu

Studenti 2. godine Digimara su u petak, 7.4.2023. posjetili Infobipov kampus u Zagrebu. Posjet je organiziran u sklopu izbornog predmeta Rad digitalnih agencija kojeg izvode izv.prof.dr.sc. Morana Fudurić i mr.sc. Damir Ciglar. 


Studenti su obišli kampus te se pobliže upoznali s djelatnostima Infobipa, korporativnom kulturom, te pristupom poslu i klijentima. Također su im predstavljene aktivnosti digitalnog marketinga Infobipa, kao i mogućnosti zapošljavanja po završetku studija. 


Galerija slika dostupna je ovdje. 

Panelom o trendovima u digitalnom marketingu i prezentacijom briefa za marku CeraVe otvorena nova generacija studija Digitalni marketing

Povodom otvorenja studija Digitalni marketing EFZG-a za 3. generaciju studenata u ponedjeljak, 07.11.2022. održan je panel na temu “Trendovi u digitalnom marketingu'' na kojem su sudjelovali Daniel Ackermann (CEO/CoFounder, Degordian), Nina Jocić (Google Hrvatska), Ana Veličković (L'Oreal Adria Balkan) i Nikola Vrdoljak (Director/Partner, 404/Shape). 


Panel sa stručnjacima za digitalni marketing oduševio je treću generaciju polaznika našeg studija te ih dodatno motivirao na početku prvog semestra nastave – istaknule su voditeljice studija i moderatorice panela Morana Fudurić i Sandra Horvat, izvanredne profesorice na Katedri za marketing EFZG-a. Posebno su ponosne na izvrsnu suradnju s agencijama za digitalni marketing i drugim poslodavcima, partnerima programa, što osigurava kontinuirano praćenje trendova u ovom dinamičnom području marketinga. Panelisti su istaknuli privatnost, umjetnu inteligenciju i digitalnu transformaciju kao ključne trendove, te napomenuli nužnost kontinuiranog praćenja inovacija i usavršavanja u industriji, ali i predanog rada i truda na svim projektima i aktivnostima, kako tijekom studija, tako i u karijeri. 


U sklopu otvorenja, predstavljen je i brief integriranog projekta na kojem će studenti tijekom zimskog i ljetnog semestra raditi na cjelovitoj strategiji digitalnog marketinga za ovogodišnjeg klijenta - marku CeraVe. Jako samo zadovoljni suradnjom i markom za koju će studenti raditi integrirani projekt, obzirom da je sama marka primarno komunikacijski vezana za digitalne medije. S jedne strane, studenti će puno moći naučiti od samog klijenta i njihovog dosadašnjeg pristupa, dok će s druge strane veliki izazov predstavljati osmišljavanje rješenja koja će izaći izvan okvira dosadašnjih aktivnosti klijenta, stoga se posebno veselimo prezentacijama projekata - istaknule su voditeljice studija.  


Izuzetno nam je drago imati ovako sjajnu podršku naših partnera, ne samo kroz sudjelovanje na panelima, već i na razvoju i unapređenju programa studija. To je svakako znak da je to što radimo prepoznato ne samo od strane studenata već i u praksi, što je i cilj studija - zaključila je izv.prof.dr.sc. Sandra Horvat. 

Panelom o zapošljavanju u digitalu otvorena 2. godina studija Digitalni marketing

Povodom početka nastave na 2. godini stručnog diplomskog studija Digitalni marketing EFZG-a u četvrtak, 03.11.2022. u 18:00 sati u dvorani 7 Ekonomskog fakulteta održan je panel na temu “Zapošljavanje u digitalu'' kojem su prisustvovale Antea Britvić Božičković (Degordian), Ines Oštrić (L'Oreal Adria Balkan), Maida Stupac (404) i Svjetlana Vukić (Resonate). 


“Tijekom studija uvijek studentima želimo pružiti više i razmišljamo o pitanjima na koja im još trebamo odgovoriti. Jedno od tih pitanja svakako se tiče i zapošljavanja za vrijeme ili nakon završetka studija, stoga nam je jako drago što smo mogli u suradnji s našim partnerima organizirati panel na temu “zapošljavanje u digitalu” - istaknula je izv.prof.dr.sc. Morana Fudurić, jedna od voditeljica studija i moderatorica panela. Konkretno, na početku druge godine studija, koja je u većoj mjeri posvećena stjecanju praktičnih iskustava te traženju prvih poslova u industriji, cilj je bio studente bolje upoznati sa selekcijskim procesima, te vještinama i osobinama idealnih kandidata potrebnima za razvoj uspješne karijere u digitalnom marketingu. 

Kao jedna od ključnih poruka panela, posebno za mlade profesionalce na početku karijere, istaknula se važnost i uloga motivacije kandidata. “Motivacija za prvi posao zamjena je za iskustvo koje nemate” - istaknula je Maida Stupac (404). Uz znanje i kompetencije, panelistice su istaknule i važnost uklapanja kandidata u tim i organizacijsku kulturu poslodavca. Posebno su istaknule dobar mindset, otvorenost prema rastu, učenju i konstruktivnim kritikama, te sposobnost prilagodbe i rada u timu, posebno za entry-level pozicije. Također su kao glavni element napredovanja unutar organizacije istaknule odgovornost i samostalnost u radu. 

“Panel ove tematike dio je našeg pristupa da studente aktivno povežemo s tržištem rada još za vrijeme studija. Osim putem ovog panela, to činimo i stručnim projektom te stručnom praksom, tijekom kojih studenti upoznaju svoje buduće poslodavce, ali i odlučuju u koje područje digitalnog marketinga će se usmjeriti. Cijelo to vrijeme imaju aktivnu podršku mentora i voditelja studija.” - istaknula je izv.prof.dr.sc. Sandra Horvat, voditeljica studija i moderatorica panela. 

Digimar ima svoju prvu stručnu specijalisticu digitalnog marketinga - Valentinu Lepušić!


Valentina je svoj rad pod naslovom "ULOGA KREDIBILITETA UTJECAJNIH OSOBA U IZGRADNJI POVJERENJA U MARKU KOZMETIČKIH PROIZVODA" obranila pred povjerenstvom u sastavu: izv.prof.dr.sc. Sandra Horvat (mentorica), izv.prof.dr.sc. Morana Fudurić (član) i doc.dr.sc. Tanja Komarac (član).

Valentina je provela jednokratno empirijsko istraživanje na namjernom prigodnom uzorku od 104 ispitanika, te istražila ulogu različitih obilježja influencera - atraktivnosti, pouzdanosti i stručnosti - na povjerenje prema marki.


Iako se pouzdanost, odnosno kredibilitet influencera pokazao kao važna stavka prilikom izgradnje povjerenja u marku, veću ulogu ipak ima njihova atraktivnost. S druge strane, istraživanje je pokazalo kako je razina povjerenja potrošača u konkretnu marku kozmetičkog proizvoda koju influencer promovira i dalje relativno niska.


Čestitamo Valentini na vrlo aktualnoj temi i primjenjivosti istraživanja, te novoj tituli koja će joj sigurno biti vjetar u leđa u daljnjem razvoju karijere!

JGL u suradnji s Hrvatskim Telekomom partner stručnog projekta na studiju

Međunarodna kompanija JGL ove je godine partner stručnog projekta na specijalističkom diplomskom stručnom studiju Digitalni marketing na Ekonomskom fakultetu – Zagreb čiji je osnovni smisao iskustveno učenje i razvoj specifičnih vještina koje će studente učiniti još konkurentnijima na tržištu rada.

Više informacija dostupno je ovdje. 

Novi partneri studija za stručnu praksu i razvoj programa

Novi partneri studija su dentsu, jedna od vodećih globalnih marketinških grupacija, i pružatelj integriranih marketinških rješenja; Devōt, kompanija koja se bavi razvojem prilagođenih softverskih rješenja; Digital King, portfolio usluga za digitalni marketing i internetsko oglašavanje Hrvatskog Telekoma, i LeverUP, konzultantska tvrtka koja se bavi marketinškom automatizacijom.

Više informacija o svim partnerima studija dostupno je ovdje. 

Održan panel o trendovima u digitalnom marketingu

Povodom otvorenja 1. godine studija Digitalni marketing u ponedjeljak, 08.11.2021. održan je panel na temu 'Trendovi u digitalnom marketingu'. 

Daniel Ackermann (CEO/CoFounder, Degordian), Nina Jocić (Google Hrvatska), Ivo Novak (Infobip) i Nikola Vrdoljak (Director/Partner, 404) osvrnuli su se na najveće izazove i ulogu pandemije u razvoju digitalnog marketinga, te najnovije trendove.

Pročitajte više o panelu ovdje. 

Održan panel o razvoju karijere u digitalnom marketingu

Povodom početka nastave na stručnom studiju Digitalni marketing EFZG-a u petak, 05.11.2021. održan je panel na temu 'Razvoj karijere u digitalu' kojem su prisustvovale Antea Britvić (Human Resources Business Partner, Degordian), Nikolina Levak (Specijalistica razvoja ljudskih potencijala, Valamar Riviera), Marta Šojat (Talent Acquisition Specialist, Five) i Marija Zovko Kordić (Talent & Engagement Manager, A1).

Pročitajte više o panelu ovdje. 

Novi partneri studija

S veseljem pozdravljamo nove partnere Digimar studija: agencije FIVE i Hero Factory, te emmezetu

Više informacija o našim novim partnerima dostupno je ovdje.