O studiju
[ kako radimo ]
Suradnjom profesora, praktičara i poslodavaca stvaramo centar digitalnog marketinga koji privlači izvrsne studente preddiplomskih stručnih studija u Republici Hrvatskoj i pruža im znanja, vještine i inspiraciju za ostvarenje uspješnih karijera u marketinškim agencijama i poduzećima.
[ gdje želimo biti ]
Želimo biti program kojeg studenti i poslodavci prepoznaju kao najbolje stručno obrazovanje iz digitalnog marketinga u Republici Hrvatskoj.
[ potpuno novi program ]
Stručni diplomski studij Ekonomskog fakulteta "Digitalni marketing" nudi jedinstvenu strukturu programa. U prvom semestru studenti uče o temeljima digitalnog marketinga, a u drugom semestru stječu vještine iz glavnih područja digitalnog marketinga (poput marketinga na društvenim medijima i internetskim pretraživačima). U trećem semestru uče upravljati digitalnim marketingom, a posljednji četvrti semestar stječu svoja prva radna iskustva kroz stučnu praksu i projekt.
[ znanja i vještine koje su tražene ]
Prva funkcija u poduzećima koja je doživjela digitalnu transformaciju je marketing, a danas je nemoguće biti uspješan marketinški stručnjak bez digitalnih vještina. Međutim, u Republici Hrvatskoj postoji značajan manjak stručno obrazovanih zaposlenika u području digitalnog marketinga.
Naš studij je odgovor na tu potrebu te omogućuje stjecanje relevantnih vještina i direktno povezivanje s budućim poslodavcima: agencijama za digitalni marketing i poduzećima.
[ studij u brojevima ]
75 studenata (upisna kvota)
32 predavača
2 akademske godine (4 semestra / modula)
23 predmeta
120 ECTS bodova
[ akademski naziv ]
stručni specijalist digitalnog marketinga / stručna specijalistica digitalnog marketinga (struč.spec.oec.)