O studiju
[ kako radimo ]
Suradnjom profesora, praktičara i poslodavaca stvaramo centar digitalnog marketinga koji privlači izvrsne studente preddiplomskih stručnih studija u Hrvatskoj i pruža im konkretna znanja, vještine i inspiraciju za ostvarenje uspješnih karijera u marketinškim agencijama i poduzećima.
[ jedinstveni program ]
Studij ima jedinstvenu strukturu programa koja prati proces planiranja digitalnog marketinga u praksi. Studenti prvo uče o temeljima digitalnog marketinga, a u drugom semestru stječu vještine iz glavnih područja digitalnog marketinga (poput marketinga na društvenim medijima i internetskim pretraživačima). U trećem semestru uče upravljati digitalnim marketingom, a posljednji četvrti semestar stječu svoja prva radna iskustva kroz stručnu praksu i projekt.
[ orijentacija na praksu ]
Glavni fokus studija je na stjecanju konkretnih znanja i vještina primjenjivih u praksi kroz:
suradnju s praktičarima u izvođenju redovne nastave
gostujuća predavanja stručnjaka iz prakse
studije slučajeva
posjete agencijama i poduzećima
panel diskusije
integrirani projekt za stvarnog klijenta na 1. godini studija
stručni projekt uz raspolaganje konkretnim budžetom na 2. godini studija
stručnu praksu u trajanju od minimalno 160 sati kod partnera studija ili kod poslodavca po izboru u Hrvatskoj ili inozemstvu.
[ tražena znanja i vještine ]
Danas je nemoguće biti uspješan marketinški stručnjak bez digitalnih vještina. Međutim, u Hrvatskoj postoji značajan manjak stručno obrazovanih zaposlenika u području digitalnog marketinga.
Naš studij je odgovor na tu potrebu te omogućuje stjecanje relevantnih vještina i direktno povezivanje s budućim poslodavcima: agencijama za digitalni marketing i poduzećima.
Uz konkretna znanja i vještine iz područja digitalnog marketinga, studenti kroz kombinaciju samostalnog i grupnog rada tijekom studija dodatno razvijaju:
prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještine upravljanja vremenom i prioritetima,
vještine upravljanja projektima,
vještine upravljanja budžetom,
koje su među najtraženijim vještinama prilikom zapošljavanja.
[ studij u brojevima ]
90 studenata (45 redovitih + 45 izvanrednih)
30+ predavača
2 akademske godine (4 semestra / 40 tjedana nastave)
23 predmeta
120 ECTS bodova
[ akademski naziv ]
magistar / magistrica ekonomije (mag.oec.)
Više informacija o usklađivanju naziva studijskih programa i akademskih naziva-stupnjeva možete pročitati ovdje.