O studiju

[ kako radimo ]

Suradnjom profesora, praktičara i poslodavaca stvaramo centar digitalnog marketinga koji privlači izvrsne studente preddiplomskih stručnih studija u Hrvatskoj i pruža im konkretna znanja, vještine i inspiraciju za ostvarenje uspješnih karijera u marketinškim agencijama i poduzećima.

[ jedinstveni program ]

Studij ima jedinstvenu strukturu programa koja prati proces planiranja digitalnog marketinga u praksi. Studenti prvo uče o temeljima digitalnog marketinga, a u drugom semestru stječu vještine iz glavnih područja digitalnog marketinga (poput marketinga na društvenim medijima i internetskim pretraživačima). U trećem semestru uče upravljati digitalnim marketingom, a posljednji četvrti semestar stječu svoja prva radna iskustva kroz stručnu praksu i projekt.

[ orijentacija na praksu ]

Glavni fokus studija je na stjecanju konkretnih znanja i vještina primjenjivih u praksi kroz:

znanja i vještine koje su tražene

[ tražena znanja i vještine ]

Danas je nemoguće biti uspješan marketinški stručnjak bez digitalnih vještina. Međutim, u Hrvatskoj postoji značajan manjak stručno obrazovanih zaposlenika u području digitalnog marketinga. 

Naš studij je odgovor na tu potrebu te omogućuje stjecanje relevantnih vještina i direktno povezivanje s budućim poslodavcima: agencijama za digitalni marketing i poduzećima.

Uz konkretna znanja i vještine iz područja digitalnog marketinga, studenti kroz kombinaciju samostalnog i grupnog rada tijekom studija dodatno razvijaju: 

koje su među najtraženijim vještinama prilikom zapošljavanja. 

[ studij u brojevima ]

akademski naziv

[ akademski naziv ]

magistar / magistrica ekonomije (mag.oec.)

Više informacija o usklađivanju naziva studijskih programa i akademskih naziva-stupnjeva možete pročitati ovdje.