Stručni diplomski studij
Digitalni marketing
[ zašto digitalni marketing na EFZG? ]
MEĐUNARODNO AKREDITIRANA INSTITUCIJA
Svjetski priznate, međunarodne akreditacije svrstavaju Ekonomski fakultet - Zagreb među lidere u području visokog obrazovanja iz ekonomije i poslovne ekonomije, te među 5% najboljih u svijetu.
15 GODINA ISKUSTVA
U izvođenju tema iz područja digitalnog marketinga.
I TEORIJA I PRAKSA
Uz kvalitetnu teorijsku podlogu, studenti stječu iskustvo:
kroz praktičan rad na svakom predmetu,
kroz obaveznu stručnu praksu,
kroz obavezan praktični projekt.
SURADNJA S POSLODAVCIMA
Program je razvijen u suradnji s poslodavcima kako bi zadovoljio potrebe tržišta rada.
Poslodavci sudjeluju u izvođenju programa, te studenti kod njih mogu obaviti stručnu praksu.
MEĐUNARODNA SURADNJA
> 130 ERASMUS ugovora
> 25 bilateralnih ugovora
Mogućnost odlaska na ERASMUS+ stručnu praksu u inozemna poduzeća u Europi.
[ tko se može upisati? ]
Upisati se mogu studenti koji:
imaju završen stručni studij iz područja društvenih znanosti, polje ekonomija u trajanju od tri godine,
imaju završen preddiplomski stručni studij iz područja društvenih znanosti, polje ekonomija i stečenih 180 ECTS bodova,
provedena prijava za postupak rangiranja kandidata.
Specijalistički diplomski stručni studij mogu upisati i kandidati koji su završili predbolonjski Stručni studij Poslovna ekonomija u trajanju od dvije i pol akademske godine (5 semestara) uključujući i 6. semestar na Preddiplomskom stručnom studiju Poslovna ekonomija.
Studij mogu upisati i studenti koji su završili preddiplomski sveučilišni studij iz područja ekonomije ili poslovne eknomije.
[ program studija ]
Studij se izvodi u 4 semestra, odnosno 2 akademske godine, kroz 4 osnovna modula.
Studij ima vrlo praktičnu komponentu, te svi studenti uz pohađanje 23 predmeta, imaju i obaveznu stručnu praksu u digitalnim agencijama ili odjelima digitalnih agencija i poduzeća, praktičan projekt te diplomski rad.
[ kompetencije ]
Nakon završenog studija polaznici će moći:
Oblikovati različite vrste digitalnog sadržaja
Optimizirati digitalnu prisutnost za internetske pretraživače
Upravljati kampanjama digitalnog oglašavanja i virtualnim zajednicama
Kombinirati i koristiti različite analitičke alate u digitalnom marketingu
[ certifikati ]
Studenti se tijekom studija pripremaju za stjecanje certifikata čime povećavaju svoju konkurentnost na tržištu rada.
Google Analytics Individual Qualification
Google Ads Certification
Search, Display, Video, Apps, Measurement, Shopping
[ mogućnosti zapošljavanja ]
Znanja iz područja digitalnog marketinga vrlo su tražena na tržištu rada. Evo nekih od pozicija na kojima ćete se moći zaposliti nakon završetka studija:
Social Media Manager
Community Manager
Digital Specialist
SEO Specialist
[ partneri programa ]
[ drugi o nama ]
Damir Ciglar,
IMAGO Ogilvy
"Studij ću koristiti da bih prepoznao i privukao najbolje talente u moju agenciju. I pri tome ih već unaprijed naučio kako i na koji način radimo i funkcioniramo. I prenijeti im praktična znanja o funkcioniranju digitalnih agencija, kao i ukazati koja teorija će im biti najkorisnija. "
Iva Obrovac,
Martian & Machine
"U potpunosti vjerujem u plan i program studija koji donosi nevjerojatnu korist za cijelo tržište. Konstantno govorimo kako nedostaje kadra u digitalnom marketingu, a s obzirom da svijet sve više teži digitalnim tehnologijama, od studija očekujem da obrazuje novi val budućih stručnjaka za digitalni marketing."
Ivan Tušek,
Saatchi & Saatchi
"Ovaj program je još jedan pokazatelj rada i truda kojeg Ekonomski fakultet - Zagreb ulaže u unapređenje vlastitog kurikuluma kako bi studenti novih generacija bili u toku s aktualnim svjetskim trendovima u području marketinga. Mislim da će program biti pun pogodak za sve one željne znanja i praktičnih primjera. "
Prijavite se na naš newsletter kako biste primali obavijesti i informacije o studiju.