Predavači
[ Antun Biloš ]
Antun je izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Fokusiran je na marketinšku filozofiju u okrilju digitalne tehnologije. Bavi se digitalnim marketingom, e-trgovinom, e-poslovanjem i srodnim područjima. Sustavno analitičan u provođenju svih akademskih i poslovnih aktivnosti, ali osjetljiv na detalje. Zaljubljen u internet od 1997.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "E-mail marketing".
[ Katarina Ćurko ]
Katarina je redovita profesorica na Katedri za informatiku. U razdoblju od 1987. do 1989. godine radila je u ERC-u poduzeća Geotehnika u Zagrebu. Bavi se problemima iz područja informatike, modeliranja baza i skladišta podataka, poslovnom inteligencijom, poslovnom analitikom te poslovnim informacijskim sustavima. Objavila je preko 50 znanstvenih i stručnih radova iz područja informatike i više poglavlja u domaćim knjigama sa recenzijom iz područja informatike. Sudjelovala je na više domaćih i međunarodnih znanstvenih i stručnih konferencija na kojim je imala radove.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Veliki podaci".
[ Branka Dropulić ]
Branka je asistentica na Katedri za marketing i doktorski kandidat na doktorskom studiju Ekonomija i poslovna ekonomija.
Sudjeluje su izvođenju seminarske nastave na kolegiju Osnove marketinga i Marketing menadžement u sportu na Kineziološkom fakultetu - Zagreb.
Istraživački interesi su usmjereni na ponašanje potrošača i upravljanje markama.
Na stručnom studiju sudjeluje u izvođenju kolegija ''Planiranje digitlanog marketinga''.
[ Morana Fudurić ]
Morana je izvanredna profesorica na Katedri za marketing. Bavi se oglašavanjem, integriranom marketinškom komunikacijom, digitalnim medijima i marketinškom strategijom. Profesionalno iskustvo temelji na radu u medijskoj i oglašivačkoj industriji, gdje radi u IMAGO reklamnoj agenciji i producentskoj kući Core media.
Radi kao konzultant za profitne i neprofitne organizacije u Hrvatskoj i svijetu u području digitalnog marketinga i business developmenta.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje "Digitalne medije", "Digitalno oglašavanje", "Marketing na društvenim medijima", "Virusni marketing" i "Rad digitalnih agencija".
[ Hana Horak ]
Hana je redovita profesorica na Katedri za pravo. Voditeljica je poslijediplomskog studija „Pravni i gospodarski okvir poslovanja u EU“ te predavač više kolegija na drugim poslijediplomskim studijima. U okviru svog znanstvenog i stručnog djelovanja objavila je veći broj znanstvenih i stručnih radova, te je izlagala na većem broju domaćih i međunarodnih konferencija. Radi i kao posebna savjetnica rektora Sveučilišta u Zagrebu za pravna pitanja.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Uvod u pravo digitalnog tržišta".
[ Sandra Horvat ]
Sandra je članica Katedre za marketing i stručnjakinja za upravljanje markama. U svojim predavanjima aktivno povezuje teoriju i praksu, istražuje područje autentičnosti marki te primjenu neuromarketinških metoda u istraživanjima o upravljanju markama. Surađuje s poduzećima na projektima unapređenja marketinških aktivnosti.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje kolegije "Potrošač u digitalnom okruženju", "Upravljanje markama u digitalnom okruženju" i "Oblikovanje korisničkog iskustva".
[ Božidar Jaković ]
Božidar radi kao izvanredni profesor na Katedri za informatiku. Osim toga Božidar je i prodekan za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Svoje iskustvo temelji na različitim projektima iz područja informatike, konkretno izrade i održavanja web stranica. Područja interesa su mu elektroničko poslovanje, web servisi i metrike te informatički menadžment.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegijima "Poslovanje u pokretu i mobilne aplikacije", "Sigurnost i privatnost u okruženju digitalne ekonomije" te "Inovativne informacijske tehnologije u elektroničkom poslovanju"
[ Nina Jocić ]
Nina je prve marketinške korake napravila u agenciji Degordian. Nakon 4 godine prešla je u Universal McCann, medijsku agenciju I&F McCann grupe u kojoj je 2 godine vodila digitalni tim. Nakon rada s velikim (The Coca-Cola Company, Molson Coors, H&M, L'Oreal, Pandora, Nespresso i dr.) i manjim klijentima, razvoja tima, pregovora s medijima i pitcheva, pridružila se Adriatics timu unutar Google-a gdje danas radi kao Industry Manager za Retail i druge klijente.
Hobi joj je postavljanje pravih pitanja, a posao trazenje odgovora.
Na specijalističkom diplomskom stručnom studiju Digitalnog marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu kao vanjski suradnik predaje Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju.
[ Boglarka Kiss Kulenović ]
Boglarka je viši predavač na Katedri za poslovne strane jezike. Diplomirala je engleski jezik i magistrirala amerikanistiku na Sveučilištu u Debrecenu, Mađarska. Također, školovala se i usavršavala u SAD-u (Trinity College, Hartford, CT i Texas Christian University, Fort Worth, TX). Bila je zaposlena kao prevoditeljica, nastavnica u školi stranih jezika te akademski administrator na Sveučilištu u Debrecenu te na Sveučilištu u Yorku, UK. Od 2008 je zaposlena na EFZG-u. Objavila je veći broj stručnih članaka i koautorica je sveučilišnog udžbenika.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje "Engleski za digitalni marketing 1" i "Engleski za digitalni marketing 2".
[ Tanja Komarac ]
Tanja je docentica na Katedri za marketing. Specijalizirala se za marketing u kulturi i umjetnosti i mobilni marketing. Aktivno istražuje autentičnost, iskustveni marketing (experiential marketing) s naglaskom na ulogu tehnologije u pružanju iskustva. Surađuje s muzejskim profesionalcima na znanstvenim i stručnim projektima. Za znanstveno-istraživački rad nagrađena je nagradom Mijo Mirković 2017. godine. U 2019. godini dobitnica je nagrade za najbolji doktorski rad iz područja marketinga koju dodjeljuje Hrvatska udruga za marketing. Za svoj nastavni rad dobila je priznanje Ekonomskog fakulteta - Zagreb 2016. godine.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Mobilni marketing".
[ Ines Kozina ]
Ines je direktorica u marketinškoj agenciji Diskurs. Svoje 21 godinu dugo iskustvo veže uz rad na upravljačkim pozicijama najvećih marketinških agencija na tržištu te kao voditelj komunikacijskih projekata klijenata raznih tržišnih sektora. U fokusu profesionalnog interesa su upravljanje markama proizvoda i usluga te integrirana marketinška komunikacija kroz sve njezine aspekte i sve njezine oblike, posebno oglašavanje i odnosi s javnošću. Bazirano na znanju i profesionalnom iskustvu, dodatni interes u području komunikacijskog managementa organizacije.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Upravljanje markama u digitalnom okruženju".
[ Zoran Krupka ]
Zoran je redoviti profesor na Katedri za marketing. Kao nositelj i/ili predavač sudjeluje u izvođenju nastave iz kolegija Osnove marketinga, Međunarodni marketing, Upravljanje markom i Marketinško planiranje. Nositelj je i/ili izvođač nastave na poslijediplomskim studijima Marketinški menadžment i Intelektualno vlasništvo iz kolegija Menadžment međunarodnog marketinga, Oblikovanje marketinških planova i Upravljanje markom. Također, nositelj je i izvođač dva kolegija na master studiju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Sarajevu. Istraživački interesi su mu iz područja međunarodnog marketinga, internacionalizacije poslovanja, upravljanja markom, zemlje porijekla i upravljanja markom zemlje.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje kolegij "Planiranje digitalnog marketinga".
[ Miroslav Mandić ]
Miroslav radi kao izvanredni profesor na Katedri za marketing. Apsolutni je stručnjak za istraživanje tržišta te upravljanje odnosima s klijentima (CRM). Svoja predavanja povezuje sa praktičnim primjerima te ujedno studentima nudi i mogućnost razvoja poslovnih vještina putem projektnih zadataka, a koji su zasnovani na stvarnim poslovnim slučajevima.
Na stučnom studiju Digitalni marketing predaje kolegije "Istraživanje tržišta u digitalnom okruženju" i "Analitički alati u digitalnom okruženju".
[ Iva Obrovac ]
Iva ima gotovo 10 godina iskustva rada u digitalnom marketingu. Nakon završenog diplomskog studija na EFZG-u, zapošljava se u Gingernetu na poziciji Social Media Manager, a ubrzo prelazi u agenciju 404 te počinje raditi u Media Buying odjelu. Daljnjim napredovanjem stiže do titule Head of Performance Marketing, bavi se razvojem odjela te vodi brigu o 7 performance marketing stručnjaka. Nakon 404, zapošljava se u Martian & Machine na poziciji Product Marketing Manager gdje se bavi validacijom inovativnih digitalnih proizvoda. Od 2015. godine nosi titulu Google certificiranog trenera te podučava kompanije i studente Googleovim alatima.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Marketing na internetskim pretraživačima".
[ Mirjana Pejić Bach ]
Mirjana je redovita profesorica na Katedri za informatiku. Zagrebu. Usavršavala se na MIT Sloan School of Management iz područja sistemske dinamike. Voditelj je i suradnik brojnih projekata u kojima surađuje s hrvatskim poduzećima i međunarodnim organizacijama. Ekspert je za Horizon 2020 programe u Research European Agency, Bruxelles.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Veliki podaci".
[ Zvonimir Pelko ]
Zvone je Chapter lead for Digital business at JGL d.d. Prije dolaska u JGL i prelaska u farmaceutsku industriju, bio je voditelj go2market strategije, digitalne produkcije te operativnih timova Digitalnih medijskih rješenja i tnative studija unutar Odjela za T-Portal i Digitalne usluge Hrvatskog Telekoma, vodeće digitalne kompanije u Hrvatskoj, unutar kojeg pokreće i prvi TikTok influencer hub u regiji. Tijekom diplomskog studija smjera Marketing na EFZG-u, počinje raditi na Posebnim projektima i sponzorstvima u RTL Hrvatska, a ubrzo nakon toga započinje diverzificiranu medijsku karijeru u vodećim hrvatskim i stranim medijima, Sportska TV, 24sata, FOX International Channels, a od kuda nastavlja karijeru na poziciji Zamjenika direktora prodaje Digitalnih medijskih rješenja u Hanza Media te voditelja strategije na projektima Native Ad Studia Hanza Medie unutar kojeg sudjeluje i provodi i prve "design thinking" projekte u Hrvatskoj.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegijima "Digitalni mediji" i "Digitalno oglašavanje".
[ Romana Pezić ]
Romana radi kao predavač na Katedri za poslovne strane jezike. Diplomirala je engleski jezik i povijest umjetnosti te završila poslijediplomski studij konferencijskog prevođenja pri Sveučilištu u Zagrebu. Uz dugogodišnji predavački rad bavi se pisanim prevođenjem (bankarstvo, osiguranje, energetike, marketing, odnosi s javnošću) te simultanim i konsekutivnim prevođenjem, uz usavršavanje u Bruxellesu i polaganje akreditacijskog ispita za rad u institucijama EU.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje "Engleski za digitalni marketing 1" i "Engleski za digitalni marketing 2".
[ Sunčana Piri Rajh ]
Sunčana radi kao redovita profesorica na Katedri za marketing. Sudjelovala je kao izlagač i moderator na brojnim međunarodnim i domaćim znanstvenim skupovima. Područja njezina znanstvenoistraživačkog i nastavnog interesa su ponašanje potrošača i upravljanje cijenama kao elementom marketinškog miksa.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Potrošač u digitalnom okruženju".
[ Kristijan Poljanec ]
Kristijan je poslijedoktorand na Katedri za pravo. Usavršavao se na Centru za proučavanje europskog ugovornog prava u Amsterdamu, Europa-Institutu u Saarbrückenu, te na Centru za interdisciplinarna istraživanja u pravu u Tel Avivu. Od 2013. do 2017. sudjelovao je na međunarodnom TEMPUS projektu European and International Law Master Programme Development in Eastern Europe. Dobitnik je Nagrade ''Mijo Mirković'' u kategoriji mladih znanstvenika do 30. g. (2018.).
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Uvod u pravo digitalnog tržišta".
[ Mario Spremić ]
Mario je redoviti profesor na Katedri za informatiku. Aktivno sudjeluje na različitim domaćim i međunarodnim skupovima iz područja informatike, te redovito objavljuje znanstvene radove i knjige. Također je voditelj preddiplomskog studija iz poslovne ekonomije na engleskom jeziku - Bachelor Degree in Business i diplomskog studija Master in Managerial Informatics. Područja interesa su mu digitalna transformacija poslovanja, sigurnost informacijskih sustava itd.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje kolegij "Sigurnost i privatnost u okruženju digitalne ekonomije".
[ Vatroslav Škare ]
Vatroslav je član Katedre za marketing i dugogodišnji predavač digitalnog marketinga u Hrvatskoj i inozemstvu. Radi kao konzultant za brojna poduzeća te istražuje trendove osnaživanja potrošača (consumer empowerment) i probleme privatnosti u digitalnom okruženju (privacy concerns).
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje kolegije "Upravljanje digitalnim sadržajima", "Oblikovanje korisničkog iskustva", "Marketing na internetskim pretraživačima" i "Mobilni marketing".
[ Tena Turčinović Barukčić ]
Tena radi kao Marketing Manager u Woltu. Nakon fakulteta radila je 4,5 godine u Francku, kao Brand Manager i Head of Digital Marketing za FMCG marke u Hrvatskoj i regiji.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Analitički alati u digitalnom marketingu".
[ Ivan Tušek ]
Ivan radi kao kreativni direktor u agenciji Saatchi & Saatchi. Vjeruje svojem instinktu koji mu govori da ništa ne zna. Rijetko vjeruje pojedincima koji mu kažu da nešto zna. Kada ne radi na osmišljavanju strategija i kampanja za domaća i inozemna poduzeća, voli gledati filmove i slušati glazbu. Pop kultura, umjetnost i zanimljivi ljudi vječna su mu inspiracija.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Upravljanje digitalnim sadržajima".
[ Rebeka Danijela Vlahov Golomejić ]
Rebeka Danijela je izvanredni profesor na Katedri za organizaciju i menadžment. U razdoblju od 2016. do 2022. je bila gostujući profesor na Poslovnoj školi Moskovskog državnog sveučilišta Lomonosov gdje su njene nastavne aktivnosti uključivale Strateško upravljanje projektima, Agilno upravljanje projektima i Sportski menadžment. Visoko je ocijenjena od strane studenata za angažman u nastavi te je mentorica brojnih diplomskih radova.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Upravljanje projektima"
[ Nikola Vlahović ]
Nikola je izvanredni profesor na Katedri za informatiku. Sudionik je mnogih međunarodnih i domaćih znanstvenih i stručnih skupova u svojstvu autora, izlagača, voditelja sekcija te člana organizacijskih i tehničkih odbora. Također je sudionik niza znanstveno istraživačkih i stručnih projekata. Istraživački interesi su mu inteligentni sustavi, sustavi potpore odlučivanju te tehnologije za e-društvo.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Veliki podaci" i "Razvoj digitalnih aplikacija".
[ Goran Vujasin ]
Goran ima više od 10 godina iskustva u digitalnom marketingu. Magistrirao je na Ekonomskom fakultetu, te paralelno uz završetak studija krenuo u marketinške vode. Nakon rada u izazovnim okruženjima kao što su online odjel Vlade RH te u medijima (24Sata i Nova TV), posljednjih 6 godina radi u agencijama kao Performance Manager, a posljednjih godinu dana kao Head of Performance u agenciji Younited. Osim svakodnevnog praćenja analitike i optimizacije kampanje, Goran je aktivan u kreiranju strategija za klijente, osmišljavanju idealnog marketinškog mixa za ostvarenje poslovnih ciljeva, postavljanju realnih KPI-jeva, te svega onoga što je potrebno da klijent bude zadovoljan. S agencijom Younited osvojio je Mixx nagradu za kampanju godine u kategoriji lead generation 2021. godine.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Analitički alati u digitalnom marketingu".
Linkedin - https://www.linkedin.com/in/goranvujasin/
[ Svjetlana Vukić ]
Svjetlana je MarTech stručnjak s više od 14 godina iskustva, s dokazanom uspješnošću u vođenju projekata od početne koncepcije do završetka. S iskustvom u razvoju inovativnih digitalnih proizvoda i usluga za organizacije i startup-ove za mobilne uređaje u SAD-u i Europi. Leader je orijentiran na rezultate s visokom energijom i praktičnim pristupom. Sa snažnom pozadinom u strategiji proizvoda, "growth" marketingu te pružanju usluga klijentima u tehnološkim i reklamnim agencijama. U 2019. godini suosniva Resonate - savjetovanje za strategiju digitalnog proizvoda, dizajn i inovacije koja pomaže klijentima da pokrenu i transformiraju svoje poslovanje, proizvode i usluge.
Na stručnom studiju Digitalni marketing predaje na kolegiju "Oblikovanje korisničkog iskustva".